Monika Rumanová
virtuální asistentky
pro vaše podnikání
Cítíte se přehlcení? Podnikání sice vzkvétá, ale vyžaduje stále více vašeho času? Delegujte část svých aktivit na nás.
Spolupráce prospěje vám, i vašemu podnikání.
Učím vás delegovat
Jak si máte nastavit pravidla spolupráce, podle čeho si vybírat kolegyni nebo které úkoly můžete delegovat právě vy. Mé zkušenosti vám ušetří spoustu drahocenného času.
Nastavuji procesy
Pomohu vám nastavit proces předávání úkolů a komunikace. Tvořím Mapu podnikání, ze které vybíráme činnosti ke zjednodušení, zrušení, automatizaci nebo delegování. Nastavuji procesy pro automatickou práci asistentek bez nutnosti zadávání.
Doporučím nejvhodnější asistentku
Asistentky pro klienty vybírám na základě vlastní typologie. Je to souhra osobních charakteristik, typu vašeho podnikání a konkrétního know-how, které požadujete.
O mně
Chci osobnostně i podnikatelsky růst. K tomu potřebuji čas na strategické činnosti, na vzdělávání a rozvoj. Proto jsem kolem sebe vytvořila tým lidí, kteří mě a mé klienty na této cestě podporují. Pečují pravidelně o operativní záležitosti a dle potřeby realizují strategické kroky vedoucí ke stanovenému cíli. Znají naše podnikání zevnitř, máme někoho, s kým můžeme posdílet své úspěchy, starosti i přátelsky brainstormovat nápady.
Tento luxus chci dopřát i vám.
Sama jsem jako virtuální asistentka pracovala mnoho let, než jsem narazila na pomyslný strop svých kapacit. Mohla jsem si vybrat – buď přibrat někoho do týmu, nebo odmítat poptávku a stagnovat. Zvolila jsem expanzi. Pokud jste vybookovaný profík v oboru, chcete vydělávat více peněz ideálně výměnou za méně osobně odpracovaného času – jste tu správně! Již jsem touto cestou prošla a ráda vám na ní budu průvodkyní a oporou.
Efektivita, flexibilita, přesnost, hluboká znalost mnoha prostředí, rychlost- jen pro příklad. Monika dokáže nabídnout mnohem víc. Jsem velmi spokojená. Monika je opravdovým parťákem pro podnikání, který vám ušetří spoustu času nad hledáním a zjišťováním informací.
Ceník služeb
Konzultace
Výběr z témat:
- procesy v online podnikání
- delegování, spolupráce s VA
- chci podnikat jako VA
V ceně:
- 1 hodina konzultace
- 30 minut přípravy nebo zápisu dle rozsahu
2 400 Kč
Mapa podnikání
Přehledný, strukturovaný soupis činností, které ve svém podnikání děláte. Mapu si můžete vytvořit v myšlenkové mapě nebo dokumentu.
V ceně:
- 2x konzultace po 1 hodině
- univerzální mapa podnikání
- podrobný návod jak do mapy doplňovat své činnosti
6 500 Kč
Hodinové sazby
Služby virtuální asistentky – 550 Kč
Odborné služby asistentky – 1 050 Kč
Zpracovávání procesů – 1 600 Kč
Reference
Díky tomu jsme na schůzce přistoupily už přímo ke konkrétním informacím ohledně ulehčení opakujících se úkonů v online podnikání.
Šárka Hošková
www.sarkahoskova.cz
„Monika mi pomohla nastavit efektivitu mých služeb, což zvýšilo jejich hodnotu a ušetřilo mi spoustu času. Její práce je nejen neuvěřitelně rychlá, ale i velmi precizní. Díky své proaktivitě a vhledu dokáže rychle odhalit problém a navrhnout efektivní řešení. Vřele doporučuji její služby!“
„Že mám jako virtuální asistentka co nabídnout, jsem věděla, ale komunikace s Monikou mi pomohla hlavně s technickými/procesovými záležitostmi. Ujasnila jsem si, jak s klientem komunikovat co nejsnadněji a co vše zařídit (e-mail, hesla, smlouvy a podobně). Zkrátka, jak si nastavovat budoucí spolupráci jako profík, a ne jako holka pro všechno od vedle.“
„Neúspěšný ztrátový byznys si většina z nás zvládne ukočírovat sama. Ten úspěšný už ne.
Já na to sice opakovaně upozorňuji, ale vždycky je kam se posunout. A mě teď tedy posunula Monika. A to tak, že hodně.
Jak to vypadá v praxi? Změnila jsem styl delegování. Z „korektury si sama neudělám, tak to nechám dělat“ na „osobně musím dělat jenom texty, konzultace a správu skupiny, všechno ostatní deleguji“.
Monika si během naší konzultace poslechla, v jaké jsem situaci, kdo mi může pomáhat a hlavně kam se chci posunout. A velmi důrazně mi doporučila, abych s delegováním začala už teď, ne až mi všechno spadne na hlavu a nebudu mít čas se svou VA komunikovat.
Kromě toho doporučila konkrétní nástroje, postupy, vysvětlila, kde se nejčastěji při komunikaci s VA dělá chyba, co se dá čekat a co už je vyšší asistentská.
Teď jsem díky Monice udělala takové kroky, aby začátek mého dalšího projektu nedoprovázel chaos, zmatek a zmar.
Takže ANO, DOPORUČUJI!!!