WEBINÁŘ: Průvodce nastavením spolupráce

Nejste si jistí, co byste měli mít připravené, když navazujete spolupráci?

Ušetřete čas a starosti!

Nastavte si se mnou 4 hlavní oblasti, které je důležité mít vyřešeny před začátkem každé spolupráce.

 

Na rozdíl od běžných metod, které řeší kroky průběžně chaoticky, nabízím informace pro  komplexní přípravu na první setkání s vaším novým spolupracovníkem. Vhodné pro podnikatele, asistentky a ty, kteří hledají dlouhodobé dodavatele služeb. 

Na tomto webináři si uděláte naprosto jasnou představu, jak chcete aby vaše spolupráce fungovala. To celé jednání velmi zrychlí a projasní.

Nastavte si spolupráci tak, aby probíhala hladce, efektivně a pro obě strany příjemně.

 

CO:

 

  • online webinář s prostorem pro dotazy
  • pracovní listy
  • záznam k dispozici po dobu 1 roku
  • checklist jednotlivých kroků nastavení spolupráce

KDY:

11.12.2023 v 10:00

ZA KOLIK: 

první webinář na toto téma za cenu 590 Kč

WEBINÁŘEM PROVÁZÍ

Ing. Monika Rumanová

  • Mentorka podnikatelek v delegování a v procesním řízení.
  • Majitelka úspěšné agentury poskytující služby virtuálních asistentek.
  • Zakladatelka Akademie Moniky Rumanové – vzdělávání pro virtuální asistentky.
  • Mentorka virtuálních asistentek
  • Žena s 12letou praxí v oboru VA a delegování.
  • Maminka 2 malých dětí s láskou k venkovu.