Naše služby

01

Nastavení interních procesů

Nastavíme způsob předávání úkolů a komunikace. Tvoříme Mapu podnikání, ze které vybíráme činnosti ke zjednodušení, zrušení, automatizaci nebo delegování. Nastavujeme procesy i pro opakovanou práci asistentek bez nutnosti zadávání. Pracujeme s šablonami a checklisty.
Cena: 1600 Kč/hod

02

Finanční administrativa

Připravujeme podklady pro účetní. Evidujeme přehledně náklady, fakturujeme odběratelům, řešíme pohledávky, kontrolujeme výpisy, chystáme platby v bance nebo zpracováváme podklady ke mzdám.
Cena: 650 Kč/hod

 

03

Marketingová administrativa

  • Správa e-shopu
  • Správa webu
  • Copywriting
  • Grafické práce
  • Videa
  • E-mailing a automatizace
  • Správa sociálních sítí

Cena: 650 – 1100 Kč/hod

04

Běžná administrativa

Pečujeme o vaše zákazníky. Vyhledáváme informace, zajišťujeme ubytování, objednáváme zboží. Potřebujete mít pohromadě smlouvy, kontakty na klienty a další aktuální informace? Zajišťujeme přehlednou evidenci a pořádek na sdíleném disku. Organizujeme kalendář.

Cena: 650 Kč/hod

05

Konzultace

  • Procesy v podnikání, automatizace
  • Delegování, spolupráce s asistentkou
  • Chci podnikat jako virtuální asistentka

Cena: 1500 – 2400 Kč

Zajímá vás spolupráce?
Napište nám!

Tým virtuálních asistentek.

Profesionálky profesionálům.

4 + 9 =