Nebudu zde vypisovat všechny činnosti, které lze delegovat. Zajímáte mě Vy a Vaše podnikání. A to je vždy individuální! Pokud trpíte syndromem úspěšného živnostníka, Vaše podnikání jen kvete, je na čase začít automatizovat, procesovat a delegovat!
Pro malou inspiraci se můžete podívat na portfolio mých klientů v sekci „Reference“. Najdete tam příklady činností, se kterými mám zkušenosti.
Budu za Vás dělat činnosti, na které nemáte čas a které podpoří Vaše podnikání. Jaké to jsou, je individuální.
POZOR NOVINKA!
Vzhledem k současné situaci Vám nabízím Analýzu výdajů (případně příjmů) na základě které můžete své náklady optimalizovat.
Možná Vám zbytečně unikají peníze z dávno zapomenutých předplatných… Podívejte se na své náklady s nadhledem! Vyhodnotím pouze data, která mi dodáte.
Výstupem budou informace, za co a kolik utrácíte. Pokud Vás to zaujalo, napište mi.
Jak to funguje?
- Kontaktujete mě
- Domluvíme si úvodní „schůzku“ (telefon, Skype, Hangout, WhatsApp…)
- Sdělíte mi činnosti, které byste chtěli delegovat a já Vám řeknu, zda jsem konkrétně Vám schopná pomoci a jak.
- Když si budeme osobnostně rozumět a rozhodneme se spolupracovat, domluvíme si další (delší) schůzku.
- Nyní, pokud nemáte nastavené vlastní procesy, Vám představím možnosti, vybereme společně nástroje a začnu připravovat systém spolupráce.
- V případě komplexní administrativy to zahrnuje vytvoření různých účtů (emailu, přístupů do Vašich programů, apod.). Toto je individuální.
- Jakmile bude tento základ hotový, budete mi už jen posílat „úkoly“ k vyhotovení.
- U opakujících se úkolů jednou vypracujete postup řešení. Od té chvíle je můžete pustit z hlavy 🙂
- Uzavřeme smlouvu.
- Pokud se nedohodneme, nebo budete potřebovat práci, kterou neumím, ráda doporučím některou z mých kolegyň Vašim požadavkům „na míru.“