Obojí spolu úzce souvisí, obojí potřebujete k úspěšnému podnikání na poli virtuální asistence.
Jak tedy získat klienty?
Za tu dobu, co podnikám já, jsem se naučila:
- reagovat na poptávky tak, aby si vybrali zrovna mě
- posílat nabídky, které se neodmítají
- odlišit se od konkurence
Konzultace na toto téma jsem vyhradila zvlášť oproti klasickým konzultacím.
Umění zaujmout a především dotáhnout potenciální spolupráci do stavu „mám klienta“, považuji za klíčové nejen v tomto oboru.
Co můžete od konzultace očekávat?
- Představím Vám základní zásady a principy, kterými se při sebeprezentaci a komunikaci s potenciálními klienty řídím.
- Zhodnotíme Váš způsob sebeprezentace a komunikace, doporučím případně konkrétní úpravy.
- Pokud chcete reagovat na konkrétní poptávku, ráda Vám pomůžu s přípravou. Odpověď můžeme napsat společně nebo jen zhodnotím Váš návrh.
- Jestliže chcete zaslat nabídku, platí totéž co v předchozím bodě.
- Dozvíte se, jak postupovat v případě, že si s Vámi potenciální klient dohodl „schůzku.“ Na co se připravit a jak jej přesvědčit.
- Ráda zodpovím veškeré Vaše otázky na téma sebeprezentace a prodeje služeb virtuální asistentky.
Upozornění:
Nezaručuji Vám, že díky konzultaci se mnou získáte každou zakázku. Při používání základních principů, které Vám představím, se velmi zvyšuje pravděpodobnost Vašeho úspěchu v boji o klienta. Nicméně nevěřím, že stačí dobrý marketing a lidé budou kupovat i nedostatečně kvalitní služby…
Co tím chci říct? Pokud máte málo zkušeností a chcete vysokou cenu, neuspějete ani po sebelepších konzultacích… Pořád na sobě makejte, vytvářejte konkurenční výhody, ať zcela upřímně dokážete klientovi odpovědět na otázku: Proč si mám pro tento úkol vybrat právě Vás? Buďte tou nejlepší a Vaše „výhra“ je jasná!