Marketing, prodej

Obojí spolu úzce souvisí, obojí potřebujete k úspěšnému podnikání na poli virtuální asistence.

Jak tedy získat klienty?

Za tu dobu, co podnikám já, jsem se naučila:

  • reagovat na poptávky tak, aby si vybrali zrovna mě
  • posílat nabídky, které se neodmítají
  • odlišit se od konkurence

Konzultace na toto téma jsem vyhradila zvlášť oproti klasickým konzultacím. 

 

 

[siteorigin_widget class=“SiteOrigin_Widget_Image_Widget“][/siteorigin_widget]

 

Umění zaujmout a především dotáhnout potenciální spolupráci do stavu „mám klienta“, považuji za klíčové nejen v tomto oboru.

 

Co můžete od konzultace očekávat?

  • Představím Vám základní zásady a principy, kterými se při sebeprezentaci a komunikaci s potenciálními klienty řídím.
  • Zhodnotíme Váš způsob sebeprezentace a komunikace, doporučím případně konkrétní úpravy.
  • Pokud chcete reagovat na konkrétní poptávku, ráda Vám pomůžu s přípravou. Odpověď můžeme napsat společně nebo jen zhodnotím Váš návrh.
  • Jestliže chcete zaslat nabídku, platí totéž co v předchozím bodě.
  • Dozvíte se, jak postupovat v případě, že si s Vámi potenciální klient dohodl „schůzku.“ Na co se připravit a jak jej přesvědčit.
  • Ráda zodpovím veškeré Vaše otázky na téma sebeprezentace a prodeje služeb virtuální asistentky. 

Upozornění:

Nezaručuji Vám, že díky konzultaci se mnou získáte každou zakázku. Při používání základních principů, které Vám představím, se velmi zvyšuje pravděpodobnost Vašeho úspěchu v boji o klienta. Nicméně nevěřím, že stačí dobrý marketing a lidé budou kupovat i nedostatečně kvalitní služby…

Co tím chci říct? Pokud máte málo zkušeností a chcete vysokou cenu, neuspějete ani po sebelepších konzultacích… Pořád na sobě makejte, vytvářejte konkurenční výhody, ať zcela upřímně dokážete klientovi odpovědět na otázku: Proč si mám pro tento úkol vybrat právě Vás? Buďte tou nejlepší a Vaše „výhra“ je jasná!