Reference
nastavení procesů
Já na to sice opakovaně upozorňuji, ale vždycky je kam se posunout. A mě teď tedy posunula Monika. A to tak, že hodně.
Jak to vypadá v praxi? Změnila jsem styl delegování. Z “korektury si sama neudělám, tak to nechám dělat” na “osobně musím dělat jenom texty, konzultace a správu skupiny, všechno ostatní deleguji”.
Monika si během naší konzultace poslechla, v jaké jsem situaci, kdo mi může pomáhat a hlavně kam se chci posunout. A velmi důrazně mi doporučila, abych s delegováním začala už teď, ne až mi všechno spadne na hlavu a nebudu mít čas se svou VA komunikovat.
Kromě toho doporučila konkrétní nástroje, postupy, vysvětlila, kde se nejčastěji při komunikaci s VA dělá chyba, co se dá čekat a co už je vyšší asistentská.
Teď jsem díky Monice udělala takové kroky, aby začátek mého dalšího projektu nedoprovázel chaos, zmatek a zmar.
Takže ANO, DOPORUČUJI!!!
Díky tomu jsme na schůzce přistoupily už přímo ke konkrétním informacím ohledně ulehčení opakujících se úkonů v online podnikání.




Nejvíc top byly její rady z praxe, které nevygooglíte.
P.S. Od včerejška mám VA a cítím se božsky.
To, co doposud vypadalo jako nepřekonatelný krok, mi po konzultaci přišlo jako běžná, samozřejmá a úplně jednoduchá věc. Jde to najednou úplně samo.
Co jsme řešily?
- Jak zadat práci a jak si ji nechat odevzdat – dokonce i to může řešit VA, další ušetření času!
- Jak VA nacenit – tak, abych ještě navíc nemusela doplácet.
- Jak si část tohoto procesu opět automatizovat.
- Dostala jsem ujištění, že to, co už se snažím nějak dělat, je správně. Že jdu správnou cestou.
- Největší obavy jsem měla z toho, jak a kdy to prezentovat svým klientkám. To když mi konečně došlo, že web je opravdu záležitost pro víc lidí. A že to nejlepší, co mohu udělat, je tu práci rozdělit podle toho, co komu jde nejlépe.
- Monika mi pomohla i určit, co a jak delegovat virtuálním asistentkám tak, aby mi to co nejvíce pomohlo.
Co z toho vyplývá?
- Mám více času na sebe a tu část práce, která mi jde nejlépe.
- Stále mám celý projekt pod kontrolou a stále za něj stejně zodpovídám. Výsledná práce pořád splňuje moje požadavky na kvalitní web.
- Některé dny si mohu dovolit pracovat z mobilu a houpací sítě na dvoře. Taková plážovka
To je pro mě – uvázanou celý den ke stolnímu PC – velká svoboda. Mohu se věnovat strategiím, obsahu a konzultacím, místo řešení instalací wordpressu, objednávání hostingových služeb, nastavování pluginů a úpravám šablon.
- VA už jsem jednou zkusila, ale asi jsem nevěděla, co od toho očekávám a začala si myslet, že to není pro mě. No, je, jen to chce vzít z jiné strany.
Mockrát děkuji a Moniku rozhodně doporučuji, osvobodila mě.
spolupráce s naším týmem
Když jsem se před rokem rozhodla, že to, co mému podnikání nejvíce pomůže, je delegovat co nejvíce činností mimo mou hlavní činnost, kterou je koučování a mentorink, rychle jsem pochopila, že mi stojí v cestě mé vysoké nároky a očekávání. A hlavně strach ze zklamání a ztráty času, když budu virtuální asistentku hledat metodou pokus a omyl.
V on-line světě mě hned zaujala Monika Rumanová svým profesionálním vystupováním, a strukturovaným a klidným projevem.
Spojily jsme se, ona zjistila má očekávání a potřeby a navrhla mi vhodnou spolupracovnici. Dokonce několik, na různé agendy. 🙂
Po několika měsících spolupráce musím říct, že komunikace je rychlá, odvedená práce kvalitní, a když něco nezafunguje na první dobrou, Monika dokáže rychle najít východisko.
Při první konzultaci mi Monika jemně, ale jasně vysvětlila, že nemusím všechno připravit a kontrolovat sama, že vybere nejvhodnější asistentku a ta se ve všem zorientuje, vytřídí to do recyklačně použitelných kategorií, zpracuje do tabulky s odkazy a budu pak moci využívat to, co už je vytvořené, což mi ulehčí práci. Nakonec jsem přistoupila na tuto variantu a dala jsem přístup do svého „chaosu“ na icloudu.
Monika se v průběhu práce několikrát ptala na vyjasňující otázky a udržovala se mnou kontakt (velice děkuji za to, že jsem byla stále v obraze, co se děje, jak to vypadá apod.), pak předala tabulku, rozčleněnou, přehlednou, dala mi instrukce k tomu, jak s tím pracovat a udržovat to aktuální.
Navíc ještě s týmem připravila několik šablon v Canvě pro jiný typ příspěvků (s grafikou mám nekonečné souboje s nejistým výsledkem), k mé totální spokojenosti.
Moniku můžu velmi doporučit i já, pro její rychlé pochopení problémů klientů, smysl pro řád a strukturu, úspornou a věcnou komunikaci a příjemnou energii, ve které vždy probíhala naše komunikace.
Velice děkuji, těším se na další spolupráci.
Konzultace o virtuální asistenci
Tady se zadání trochu minulo..ale naopak jsem „dostala“ asi mnohem víc. Praktické tipy i jak začít podnikat, co dělat, na co se zaměřit, s čím začít a jak.
Každopádně, bylo to poradenství na míru ušité si myslím přímo mě, mému osobnostnímu typu.
Monika má patrně nadání i na dálku odhadnout, o jaký typ člověka jde a tomu konzultaci přizpůsobit – což je do poradenství opravdu plus.
Skvěle vypíchla ty body, které já potřebuji. Skoro bych řekla, že to je poradenství/konzultace takové kariérové/celoživotní.
Chci Vám poděkovat za dnešní setkání. Po dnešku mám jistotu, že nás opravdu navedete všechny správným směrem, víte, o čem mluvíte a umíte to předat. Takže jsem nadšená a jsem ráda, že jsem do Akademie vstoupila.
Zajímá vás spolupráce?
Napište nám!
Tým virtuálních asistentek.
Profesionálky profesionálům.