Reference
nastavení procesů
Já na to sice opakovaně upozorňuji, ale vždycky je kam se posunout. A mě teď tedy posunula Monika. A to tak, že hodně.
Jak to vypadá v praxi? Změnila jsem styl delegování. Z “korektury si sama neudělám, tak to nechám dělat” na “osobně musím dělat jenom texty, konzultace a správu skupiny, všechno ostatní deleguji”.
Monika si během naší konzultace poslechla, v jaké jsem situaci, kdo mi může pomáhat a hlavně kam se chci posunout. A velmi důrazně mi doporučila, abych s delegováním začala už teď, ne až mi všechno spadne na hlavu a nebudu mít čas se svou VA komunikovat.
Kromě toho doporučila konkrétní nástroje, postupy, vysvětlila, kde se nejčastěji při komunikaci s VA dělá chyba, co se dá čekat a co už je vyšší asistentská.
Teď jsem díky Monice udělala takové kroky, aby začátek mého dalšího projektu nedoprovázel chaos, zmatek a zmar.
Takže ANO, DOPORUČUJI!!!
Díky tomu jsme na schůzce přistoupily už přímo ke konkrétním informacím ohledně ulehčení opakujících se úkonů v online podnikání.
Nejvíc top byly její rady z praxe, které nevygooglíte.
P.S. Od včerejška mám VA a cítím se božsky.
Monika mi pomohla vyřešit všechny mé otázky ohledně zadávání práce. Poradila mi, jak do toho naskočit a jak to udělat, abych se vešla do kalkulací, které jsem spočítala pro sebe, ale nepočítala jsem s tím, že z nich budu platit někoho dalšího – kdo je třeba dražší, nebo není tak (zbytečně) uspěchaný jako já.
To, co doposud vypadalo jako nepřekonatelný krok, mi po konzultaci přišlo jako běžná, samozřejmá a úplně jednoduchá věc. Jde to najednou úplně samo.
Co jsme řešily?
- Jak zadat práci a jak si ji nechat odevzdat – dokonce i to může řešit VA, další ušetření času!
- Jak VA nacenit – tak, abych ještě navíc nemusela doplácet.
- Jak si část tohoto procesu opět automatizovat.
- Dostala jsem ujištění, že to, co už se snažím nějak dělat, je správně. Že jdu správnou cestou.
- Největší obavy jsem měla z toho, jak a kdy to prezentovat svým klientkám. To když mi konečně došlo, že web je opravdu záležitost pro víc lidí. A že to nejlepší, co mohu udělat, je tu práci rozdělit podle toho, co komu jde nejlépe.
- Monika mi pomohla i určit, co a jak delegovat virtuálním asistentkám tak, aby mi to co nejvíce pomohlo.
Co z toho vyplývá?
- Mám více času na sebe a tu část práce, která mi jde nejlépe.
- Stále mám celý projekt pod kontrolou a stále za něj stejně zodpovídám. Výsledná práce pořád splňuje moje požadavky na kvalitní web.
- Některé dny si mohu dovolit pracovat z mobilu a houpací sítě na dvoře. Taková plážovka To je pro mě – uvázanou celý den ke stolnímu PC – velká svoboda. Mohu se věnovat strategiím, obsahu a konzultacím, místo řešení instalací wordpressu, objednávání hostingových služeb, nastavování pluginů a úpravám šablon.
- VA už jsem jednou zkusila, ale asi jsem nevěděla, co od toho očekávám a začala si myslet, že to není pro mě. No, je, jen to chce vzít z jiné strany.
Mockrát děkuji a Moniku rozhodně doporučuji, osvobodila mě.
spolupráce s naším týmem
Když jsem se před rokem rozhodla, že to, co mému podnikání nejvíce pomůže, je delegovat co nejvíce činností mimo mou hlavní činnost, kterou je koučování a mentorink, rychle jsem pochopila, že mi stojí v cestě mé vysoké nároky a očekávání. A hlavně strach ze zklamání a ztráty času, když budu virtuální asistentku hledat metodou pokus a omyl.
V on-line světě mě hned zaujala Monika Rumanová svým profesionálním vystupováním, a strukturovaným a klidným projevem.
Spojily jsme se, ona zjistila má očekávání a potřeby a navrhla mi vhodnou spolupracovnici. Dokonce několik, na různé agendy. 🙂
Po několika měsících spolupráce musím říct, že komunikace je rychlá, odvedená práce kvalitní, a když něco nezafunguje na první dobrou, Monika dokáže rychle najít východisko.
Při první konzultaci mi Monika jemně, ale jasně vysvětlila, že nemusím všechno připravit a kontrolovat sama, že vybere nejvhodnější asistentku a ta se ve všem zorientuje, vytřídí to do recyklačně použitelných kategorií, zpracuje do tabulky s odkazy a budu pak moci využívat to, co už je vytvořené, což mi ulehčí práci. Nakonec jsem přistoupila na tuto variantu a dala jsem přístup do svého „chaosu“ na icloudu.
Monika se v průběhu práce několikrát ptala na vyjasňující otázky a udržovala se mnou kontakt (velice děkuji za to, že jsem byla stále v obraze, co se děje, jak to vypadá apod.), pak předala tabulku, rozčleněnou, přehlednou, dala mi instrukce k tomu, jak s tím pracovat a udržovat to aktuální.
Navíc ještě s týmem připravila několik šablon v Canvě pro jiný typ příspěvků (s grafikou mám nekonečné souboje s nejistým výsledkem), k mé totální spokojenosti.
Moniku můžu velmi doporučit i já, pro její rychlé pochopení problémů klientů, smysl pro řád a strukturu, úspornou a věcnou komunikaci a příjemnou energii, ve které vždy probíhala naše komunikace.
Velice děkuji, těším se na další spolupráci.
Vzdělávání virtuálních asistentek
Akademie mi velmi pomohla v ujasnění si toho, jak práce VA funguje. Získala jsem spoustu důležitých informací o propagaci i praktickém fungování. Díky Monice jsem získala větší jistotu ve svém působení v roli VA. Moji účast v Akademii považuji za velmi dobré rozhodnutí. Akademie mě moc bavila a jsem ráda, že jsem se jí zúčastnila. Velmi pozitivně hodnotím Moniky individuální přístup a podporu každé účastnice.
Kurz mi dal ucelený přehled o tom, co obnáší práce virtuální asistentky. Díky němu jsem se hnula z místa, na kterém jsem přešlapovala více než půl roku.
Monika mě v dobrém slova smyslu dokopala, abych se zamyslela sama nad sebou, co je moje téma a abych si vytvořila sebeprezentaci.
Zoomy byly vždycky v přátelském duchu a opadla moje nervozita, mít zapnutou kameru a mluvit.
Vysvětlila, kde se pohybovat, jak hledat klienty, které nástroje jako asistentka můžu využívat. Nejdůležitější, byla praktická část, kdy jsem si všechno vyzkoušela, nešlo jen o teorii.
Teď už se nebojím jít do akce – odepsat na nabídku práce, vím, jak se odlišit a být vidět. Děkuji, Moni. Jsem nesmírně ráda, že jsem se kurzu zúčastnila.
Během akademie jsem si ujasnila celkově co od virtuální asistence chci. V jakém oboru chci klienty, jaký chci mít pracovní režim. 🙂 I když pracuji jako VA již řadu let, zažila jsem během akademie i pár AHA momentů, co se týče psychologie spolupráce i cenotvorby. Díky za to.
Teď vím, které činnosti nechci dělat a které naopak chci zlepšit a stát se expertkou na danou oblast. Vím, že můj sen je zase o něco blíž. Bude to kus práce, ale díky Akademii mám ujasněné kroky, které musím podniknout.
Vůbec nelituji času, který jsem do akademie investovala. Byl to měsíc nabitý informacemi a zkušenostmi z praxe od profesionální VA. Pokud se někdo zajímá nebo chystá zajímat o téma virtuální asistence, rozhodně mu Moniku Rumanovou doporučím!
Neustále hledám nové možnosti, jak jako virtuální asistentka nabídnout svým klientům co nejefektivnější komunikaci a jak jim co nejvíce usnadnit delegování úkolů na mě. V Monice jsem v tomhle ohledu našla pravý poklad. Konzultace s ní mi pomohla nejen k nastavení přehlednější komunikace, ale i k celkovému zprocesování mého systému práce. Shrnující výpis z konzultace mi navíc stále pomáhá systém dále zdokonalovat.
Do Akademie jsem se rozhodla přihlásit, protože jsem potřebovala zapracovat na sebeprezentaci a prodeji. Mám nyní větší jasno v tom, jak se efektivně prezentovat a jak správně navazovat spolupráce. Největší přínos pro mě měly informace týkající se odpovědí na poptávky a postupu při navazování spolupráce jako takové, který jsem už měla možnost uplatnit v praxi a i díky Monice proběhlo vše na jedničku.
Akademie mi dala víc, než jsem čekala. Doporučuji všem, co se chtějí zorientovat ve virtuální asistenci. Byly to mé nejlépe investované peníze. Vše krásně vysvětleno. Za ten měsíc jsem se hodně posunula vpřed. Monika to děla srdcem a myslí opravdu na vše.
Akademie VA Moniky Rumanové předčila svým obsahem a naprosto profesionálním vedením moje očekávání. Každou informací jsem získávala stále větší a větší jasnost o obsahu a rozsahu činností VA, vše bylo prezentováno s naprostou přesností, a především s důrazem na praktické prováděcí mechanismy, prostě od A do Z. Moniko, byla jste skvělá, děkuji.
Konzultace předčila moje očekávání. Můj záměr byl, že jsem chtěla zjistit, jak funguje VA, jaká je její práce, co přesně dělá atd.
Tady se zadání trochu minulo..ale naopak jsem „dostala“ asi mnohem víc. Praktické tipy i jak začít podnikat, co dělat, na co se zaměřit, s čím začít a jak.
Každopádně, bylo to poradenství na míru ušité si myslím přímo mě, mému osobnostnímu typu.
Monika má patrně nadání i na dálku odhadnout, o jaký typ člověka jde a tomu konzultaci přizpůsobit – což je do poradenství opravdu plus.
Skvěle vypíchla ty body, které já potřebuji. Skoro bych řekla, že to je poradenství/konzultace takové kariérové/celoživotní.
Chci Vám poděkovat za dnešní setkání. Po dnešku mám jistotu, že nás opravdu navedete všechny správným směrem, víte, o čem mluvíte a umíte to předat. Takže jsem nadšená a jsem ráda, že jsem do Akademie vstoupila.
Jsem moc ráda, že jsem se mohla Akademie Moniky Rumanové zúčastnit, byla to skvělá investice do svého seberozvoje. V rámci kurzu jsem se dozvěděla vše, co jsem potřebovala vědět k tomu, abych opravdu mohla začít s prací VA. Všechny části kurzu na sebe plynule navazovaly a doplňovaly se, vše bylo velmi přehledné a srozumitelné. Velmi oceňuji individuální přístup Moniky k jednotlivým účastnicím kurzu.
Zajímá vás spolupráce?
Napište nám!
Tým virtuálních asistentek.
Profesionálky profesionálům.